كنت اتسائل هل احببتها هل هذا اعجاب ام ماذا لا اعرف كنت فى حيره لكن كانت تقطعها دقات قلبى المهم انى بحس معها انى انا انى فى غاية السعاده يابنى يعنى من زمان وانتى شايفها عادى يعنى يعنى لكان فيه مشاعر ولا حتى كلام وعمرك مكنت بتفكر انك تتعلق بيها ازاى دلوقتى مش عارف تعيش غير بيها حبتها جايز اعجبت بيها ماشى خدنى كلمها لعالم خاص بى انا كنت ارد على كلامها بكلامها كنت احس انى قريب منها جدا كنت بتقول الجوايا حتى لو حولت اخفيه او انكره .المهم عملت اميل جديد ليه ويبدء الجزء التانــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
انا:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هى:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
هى:من حضرتك
انا:انا صدفه جميله
هى: يعنى اه
انا:يعنى كنت بعمل اميل فلقيت الاميل دا موجود بالفعل فحبيت اتعرف على الانسان السابقنى فى اختيار الاسم دا
هى:جميل جدا انى لقيت حد يعنى بيفكر فى الاسم دا
انا:علشان كده قولت لسياتك صدفه جميله
هى:على فكرة انا بنت واسمى ............
انا:انا اسف يعنى ان كنت اقتحمت عزلتك يعنى او عطلتك
هى :لا ابدا بس فيه سؤال
انا : اتفضلى خير
هى:ليه الاسم دا وليه الرقم دا
انا:الاسم لانى بحبه جداااا وكمان بسمعه كل يوم فى شغلى والتاريخ لانى اترقيت فى السنه دى
هى:انا حاسه انك بنت
انا: هههههههه لا ياستى انا ولد بالغ عاقل واسمى ...............
هى :اهلا بيك
انا :اهلا بيكى بس ليه انتى شاكه انى بنت
هى:يعنى الاسم دا يعنى .................
انا:لا انا ولد واسمى خ ومن المنوفيه...(كنت فى حيرة ماذا اقول اقول اسمى الحقيقى ماذا افعل كنت حاسس ان قلبى هاينفجر وعقلى بيخبط رافض موافق مش عارف بس كان خايف من نهاية الكدبه خاصة اننا قرايب اعمل اه منا لو قلت اسمى مش هاتصدق انها فرصه كمان مش هاتكلمنى وبكده مش هانتعرف اعمل اه....................؟؟؟؟؟؟؟)
انا :وحضرتك
هى:انا اسمى.................... ومن المنوفيه
انا:صدفه جميله يعنى الاميل والبلد دا كتير ياترى انا معطلك
هى:لا ابدا
انا:وحضرتك بتدرسى ولا خلصتى
هى:انا مخلصه ................ وبشتغل
انا:جميل انا كمان مخلص علوم وشغال فى شركة..............
هى :شركة ايه انا ابن عمتى كمان شغال فى المجال دا بس هو شغال بره
انا:لا انا شغال هنا وفى شركه تانيه(الكدبه لازم تجر كدبه منا مقدرشى اقولها على المؤهل ولا على شركتى ممكن تعرف)
انا:فرصه سعيدة جدا انتى منين من المنوفيه
هى :من المنوفيه اعتقد دا كفايه
هى:انت برج اه
انا:انتى بتهتمى بالابراج انا برج الحمل وانتى
هى:الاسد
انا:على كده الواحد يخاف منك
هى:هههههههه ايوا لازم تاخد بالك
انا:انتى اهتماماتك اه هوياتك احلامك
هى:انا بكتب شعر وخواطر وكده يعنى نفسى اعيش حياتى بنفسى واختارها بنفسى وكده يعنى
انا:وانا كمان بكتب حاجات شبه الحاجات دى بس اكيد مش زيك
هى:يابنى انا وخده جايزة فى الشعر
انا:لا ياستى انا مش باخد جوايز انا غلبان
هى:ممكن اسالك سؤال
انا :اتفضلىانت تعرفنى!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انا: (لو قلبى بيكلم كان صرخ ) انا لا ابدا ياريت كنت اعرفك يعنى انسانه بحترامك وادبك الواحد يتمنى يعرفها
انا: ليه السؤال دا يعنى ايه فى حاجه
هى: لا ابدا بس الاميل ومن المنوفيه وانا باخد مقالب كتير
انا : لا ابدا
هى:ممكن اسالك سؤال ايه................................................؟
الى اللقاء فى الجزء الثالث ياترى هايحصل اه هاتعرفه

3 التعليقات:

  1. Unknown says:

    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    وصباح الخير والخيرات صباح الجمعة خير الايام
    انت قلتها او أهل زمان قالوها:كدبة بتجر كدبة
    فعلا لكن نعمل ايه؟أحيانا بنضطر لها وما بنبقى
    عارفين ماذا ستجر خلفها من اكاذيب.تصدقنى لو قلت
    لك انى عرفت او عايشت مثل ما تحكى عنه فى الواقع
    ولذلك انتظر ما ستسفر عنه قصتك.ان سألتنى عن قصتك كعمل ادبى مثلا اقول أن اوضح مافيها التلقائية بمعنى (كأنك تجلس وسط اصدقائك
    او معارفك تحكى لهم عن امر عزيز وقع لك)
    لا تكلف فى الكلام او الوصف.

  1. Unknown says:

    رجــــــــــــــــــاء خاص
    لا تتأخر علينا بالجزء الثالث:)
    وارجو أعلامى حين تنتهى من وضعه:)
    شكــــــــــــــــــــــــــــــراً

  1. E73 says:

    والكذب ملوش رجلين

    وكذبة تجر كذبة وربنا العالم هنروح لفين

جديد القوالب المعربة

About this blog

/شوف ياترى حبك اد ايه

اختبار الحب

اختبار الحب بين شخصين ... اكتب اسم الشخص الاول ثم اسم الشخص الثاني واضفط على احسب ... تكتب الأسماء بالحروف الإنجليزية فقط.

+ =

beautiful rose for all

/الوقت مش دقايق بتعدى لا دى دقايق من العمر للاسف بتروح وعمرها ما بترجع

/ايام من العمر بتعدى وبتمر فيها الحلو زى مافيها المر

/العب محدش واخد منها حاجه

/اخبار اهرام جمهوريه

About Me

صورتي
[Photo] سألتنى من انت فاجبتها انا انسان شديد الباس غامض الملامح الاحزان هى عنوانى وارفض ان يشاطرنى احد احزانى وهمومى اعشق التملك حتى فى احزانى قالت ولكن مالاحظتة انك سعيد ومبتسم واظن انك اسعد الناس ان لم تكن اسعدهم على الاطلاق فقلت سيدتى اننى وانا فى قمة احزانى تجدينى منتشى لا اسمح ان يشاهد احد دموعى اتكلم مع الناس واضحك معهم وانا مجروح جرح يدميني ويقتلنى انا انسان مطعون فى قلبى بسهم مسموم واعلم ان ضربة وطعنة العشق تكون مثل طعنة الرمح اذا اذهب الوقت جرحة بقى اثرة لا يزول فما بالك بقلب الى الان لم يندمل والى الان ينزف وكأن الجرح واليد اليوم وهو من سنين ولكن لا تغرك كثرة الرماح التى بقلبى فانا احمل واصبر على جرحى دون ان تزرف عينى دمعة واحدة امام الناس لانى صبور على جرحى كتوم على همى واذا رايتنى اضحك وبصوت عالى فاعلمى اننى فى قمة حزنى فصرخت ....اننى اليوم اراك سعيدا جدا هل هذا يعنى انك!!!!!!!!فضحكت ضحكة عالية نعم والقلب بدء ينزف لذلك بدل ان اصرخ الاه ضحكت بقوة.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

tone

Followers

fire