نهاية البدايه الحمد لله انتهت قصة حبى على خير يمكن انوجعت بس اول مره احب بجد حبيت وكنت صادق فى كل كلامى لا اعرف ماذا اقول او ماذا اكتب غير انى ظلمت نفسى عندما قلت ان الحب لا يعرف الفروق لا يعرف غير المشاعر والاحاسيس بس كان فيه حسابات اخرى انتهت قصتى يامن كنتى حبيبتى وها انا اكتبها كما قلت لكى لا اعرف مانهايتها فى الماضى لكن الان انتهت فصولها وانتهت كل مافيها .
تبدء قصتى عندما سمعت عنكى كلام جميل حبيت اتعرف عليكى بس ازاى كان صعب جت الفرصه وعرفت اميلك بس ازاى اكلمك وقولك انا .......كنت هاقول اه غير السلامات وخلاص بس عمرى مكنت استطيع ان اسالك من انتى او اتعدى حدود السلامات وكلام القريب
يمكن الاول كان عادى كنت بكلم عادى بس صدقينى انى كنت حاسس بشيىء غير عادى منكرشى انى كنت رافض الفكرة من الاول بس احساس داخلى خلانى استمر كل مقول خلاص اخر مرة وكفايه مقدرش ولقينى مستنيكى علشان اكلمك حتى فى شغلى فى تفكيرى مش عارف لما كنتى بتحاولى تبعدى كنت ممكن اعمل اى شيىء واسترد كلامك وحديثك الى اللقاء فلى الجزء التانى
جديد القوالب المعربة
About this blog
/شوف ياترى حبك اد ايه
اختبار الحب
اختبار الحب بين شخصين ... اكتب اسم الشخص الاول ثم اسم الشخص الثاني واضفط على احسب ... تكتب الأسماء بالحروف الإنجليزية فقط.beautiful rose for all
/الوقت مش دقايق بتعدى لا دى دقايق من العمر للاسف بتروح وعمرها ما بترجع
/ايام من العمر بتعدى وبتمر فيها الحلو زى مافيها المر
/العب محدش واخد منها حاجه
Pages
/اخبار اهرام جمهوريه
Blog Archive
-
▼
2009
(60)
-
▼
مايو
(13)
- لن انساك طالما هناك قلب يدق باسمك
- انى فى كلامى لا اتحر اى نوع ادبى ولكن احكى ماحدث ي...
- كنت اتسائل هل احببتها هل هذا اعجاب ام ماذا لا اعرف...
- نهاية البدايه الحمد لله انتهت قصة حبى على خير يمكن...
- الى من حرمنى القدر منهم الى من احبهم الفؤاد ومات ب...
- كيف اوصفك اوصف مشاعرى مابى لا اعرف غير انى لا افك...
- لحظات الحزنهل تعلمون ماهى لحظات الحزن؟هل تعرفون كي...
- ياريت تخشى ولو صدفه وتقرائى كلامى لانى بجد صادق فى...
- بلا عنوان
- قدرى وليس على به اى سلطان او امر اجاهد ان اتقبله.ا...
- سؤال
- اخر احساس قبل الرحيل
- فيه خاطرة كنت كاتبها بس مكنتش عارف لمين دلوقتى انا...
-
▼
مايو
(13)
About Me
- صدفة جميلة
- [Photo] سألتنى من انت فاجبتها انا انسان شديد الباس غامض الملامح الاحزان هى عنوانى وارفض ان يشاطرنى احد احزانى وهمومى اعشق التملك حتى فى احزانى قالت ولكن مالاحظتة انك سعيد ومبتسم واظن انك اسعد الناس ان لم تكن اسعدهم على الاطلاق فقلت سيدتى اننى وانا فى قمة احزانى تجدينى منتشى لا اسمح ان يشاهد احد دموعى اتكلم مع الناس واضحك معهم وانا مجروح جرح يدميني ويقتلنى انا انسان مطعون فى قلبى بسهم مسموم واعلم ان ضربة وطعنة العشق تكون مثل طعنة الرمح اذا اذهب الوقت جرحة بقى اثرة لا يزول فما بالك بقلب الى الان لم يندمل والى الان ينزف وكأن الجرح واليد اليوم وهو من سنين ولكن لا تغرك كثرة الرماح التى بقلبى فانا احمل واصبر على جرحى دون ان تزرف عينى دمعة واحدة امام الناس لانى صبور على جرحى كتوم على همى واذا رايتنى اضحك وبصوت عالى فاعلمى اننى فى قمة حزنى فصرخت ....اننى اليوم اراك سعيدا جدا هل هذا يعنى انك!!!!!!!!فضحكت ضحكة عالية نعم والقلب بدء ينزف لذلك بدل ان اصرخ الاه ضحكت بقوة.
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
هى صدفة جميلة لا لا اقصد اسم مدونتك ولكنها
فعلا صدفة جميلة لانى جئت قبل حوالى الساعتين هنا
اتسآل اين انت؟فرأيتك وضعت تدوينة جديدة هممت
بالتعليق عليها ولكن -واه من لكن هذه -النت فصل
فعزمت ان اتى ثانية عند عودة(الارسال اى النت يعنى)وها قد عدت ولكنك سبقتنى بالفضل .المهم اقول
او اسأل ما كل هذه الحيرة التى بك ؟هل أحببتها فعلا أم هو تخيل ؟ام ندم على هذا الحب؟ على العموم قد
يوضح الجزء الثانى كل شىء....نحن بالانتظار ....